THANKS FOR THOSE YANG MENGETUK AND YANG FOLLOW THIS BLOG ^_^

May 25, 2011

GSD!! N WELCOME BACK!

Wehuuu!! Hai blogger-blogger semua..
memang saya xpopular yer.. 
Hal ini disebabkan bila saya xupdate, maka tiada siapa yang menjenguk blog ini..
dan sememangnya blog saya belum berhabuk dan bersarang labah-labah..
hehehe..

Kenapa saya boleh online pulak nie.. siap boleh update blog lagi..
bukan main lagi yer..hee..
Ini kerana saya sekarang berada di..
Universiti Putra Malaysia!!
*teet! perlu ker tulis nama panjang.. tulis UPM sudahh~  :p

Aik! Hang bukan cuti ker sekarang? Bukan main lagi post cakap cuti 4 bulan, kenapa tiba2 da balik kolej.. 
bengang duduk rumah ker??? bosan?? xtawu apa nak buat kat rumah??

Oh!semua tu tidak..
saya balik UPM sebab ada program..
program apakah?? Program GSD!

ha! kat tajuk tu kan da tulis..
so, sekarang nie tengah menapak kat kolej untuk seminggu jadi volunteer untuk GSD..

GSD tu nama pendek yang mak abah dia bagi.. 
nama panjang dalam surat beranak dia sebenarnya Great Serdang Debate!

Kiteorang memang berhati mulia kan sebab sanggup datang kolej untuk jadi volunteer di tengah2 semangat bercuti nie.. ahaks!
*perasan! hahaha.. 

Tugas akan bermula bila start meeting malam nie..
berdebar-debar pulak rasa.. hadoi! macam nak pergi interview..
hehehe..

Anyway, Bye bye!!


Pesanan dari hati yang mulia: 

Agak-agak boleh mohon elaun tak bila jadi volunteer nie? hehehe..

0 JUTA ORG MENGETUK!:

Post a Comment

Feel free to leave ur comment.