THANKS FOR THOSE YANG MENGETUK AND YANG FOLLOW THIS BLOG ^_^

Mar 17, 2011

SAYA PEMALAS!

Boooo~~ 
xmalu cakap diri sendiri pemalas..hish! :p
habis hantaran kahwin i taw~ hee.. :D

okeyh! saya mmg pemalas.. 
nk mengetuk keyboard nie pon malas.. *terok kan? hehehe..
xtawu la nape skng asyik penatttt jer..nk tidow, nk rehat, tpi xnk study..
*hamboi~~ bile berbelogwalking bkn main segar kan..ups! ^_^

bkn aper, byk keje kot sbnarnyer..
study pon xsgt..tpi xpaham tu byk..lagi2 biostatistik!
perghh~ mmg stress la kan.. cuma nasib baik da agak faham skng..


sebab aper? 
hehehehe..


sebab fokus dalam class! 
sambil tgk muka lecturer biostatistik yg sweet!*laki taw
hehehehe.. pastu kan, dia ingat nama Cik Rara.. 
hee.. suka2! wootwoot!
ee~ ngade kan.. lecturer tu yang oi! da kahwin pulak tu..
*teet! di sini saya menyatakan yg saya xde pon nk amek laki owg sbb saya suka yg bujang yer..
hohohoho.. just suka jer bila lecturer igt nama..hahaha.. 
(xperlu xcited pon!)

bukan aper, bila dia ingat nama kita, kira macam dy bagi perhatian la..
*p/s kpd syiro : jgn jeles taw! Rara da amek ur daddy~ hee..

tapi nk tawu petuanya x??
jeng!jeng! jeng! 



petuanya >>>>>  FAIL KAN TEST SATU! hahahaha.. 
xkisah la test satu ker, kuiz satu ker, ujian satu ker.. yg penting semua yg satu la.. hee..
okeyh! petua xmemberangsangkan.. :)

xla, lau nk berjaya, bila fail, kowg akan rasa nk study lagi baek..
petua nk berjaya : sila lah baca buku byk kali smpai faham..
itu petua lect kenegaraan yg bagi..
dy kata baca 2kali, lulus..
baca 3 kali, dpt gred C..
baca 4kali, baru dpt C+ n nak masuk B..
agak2 baca berapa kali baru dapat A++++ erk?
kenegaraan tu, perghh~ tercabar mata nie..hee..

okie la! petua yg ntah paper arini..

mmandangkan saya nie pemalas owgnyer..
tpi rajin basuh baju! rajin pegi clas!
heee.. 

tatatatata!!!
(^_^)


0 JUTA ORG MENGETUK!:

Post a Comment

Feel free to leave ur comment.